top of page

ERASMUS+ PROJESÄ° ANKETÄ°

"Teknolojiyi Öğreniyorum, Teknolojiyle Öğretiyorum" isimli Erasmus+ projemiz kapsamında yurtdışına eğitime gitmeden önce Kasım ayında öğretmenlerimizin teknolojik yeterliklerini belirlemek üzere öntest niteliğinde bir anket uyguladık. Anketi önceden belirlediğimiz velilerimiz, proje kulübünde yer alan öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz doldurdu. Ankette aynı anlama gelen soruları öğretmenlere farklı, öğrenci ve velilere farklı ifadelerle sorduk. Eğitimleri alıp, öğrendiklerimizi uygulamaya başladıktan sonra aynı anketi aynı kişilere sontest tekrar uyguladık. bunu yaparken amacımız aldığımız eğitimleri etkili şekilde kullanıp kullanmadığımızı, projenin amacına ulaşıp ulaşmadığını belirlemekti. Ortaya çıkan sonuç ise gerçekten dikkat çekici.

Öğrencilerimize göre eğitime gitmeden önce öğretmenlerimiz %66,45 oranında teknolojik yeterliğe sahipken, eğitimleri aldıktan sonra %85,41 oranında teknolojik yeterliiğe sahiptir. Öğrencilerimizin görüşlerine göre eğitim sonrasında bu değer %18,96 puan artış göstermiştir

Velilerimize göre eğitime gitmeden önce öğretmenlerimiz %74,34 oranında teknolojik yeterliğe sahipken, eğitimleri aldıktan sonra %90,61 oranında teknolojik yeterliiğe sahiptir. Velilerimizin görüşlerine göre eğitim sonrasında bu değer %16,27 puan artış göstermiştir.

Öğretmenlerimiz kendilerin eğitime gitmeden önce %73,01 oranında teknolojik yeterliğe sahip görürken, eğitimleri aldıktan sonra %84,64 oranında teknolojik yeterliiğe sahip görmektedir. Öğretmenlerimizin görüşlerine göre eğitim sonrasında bu değer %11,63 puan artış göstermiştir.


bottom of page