top of page

HAZÄ°RAN SEMÄ°NERLERÄ°NDE DE YAYGINLAÅžTIRMAYA DEVAM

2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı sonunda yıl boyunca yürütmüş olduğumuz "Teknolojiyi Öğreniyorum, Teknolojiyle Öğretiyorum" isimli projemiz kapsamında aldığımız eğitimler okulumuzdaki diğer öğretmenlere aktarılmıştı. Haziran seminerlerinin 2. haftasında okulumuza dışardan gelen meslektaşlarımızla da bu uygulamalar paylaşıldı. Okul müdürümüz Sayın Abdulhamit KARATAŞ önderliğinde proje ekibi öğretmenlerinden Ahmet ÇELİK, Yılmaz ŞAHİN, Faruk EREN ve Fazilet ALBAYRAK hem proje tanıtımı yaptı hem de projede alınan eğitimleri uygulamalı olarak anlattı. Eğitimler sonunda da tüm katılımcı öğretmenlere proje kapsamında hazırlanan, üzerinde projenin, AB Birliği Bakanlığı´nın, Ulusal Ajans´ın, MEB´in ve okulun logolarının bulunduğu, not defteri ve tükenmez kalemler verildi.Ayrıca seminer dönemi çalışmalarının 2. haftasını başka şehirlerde yapmakta olan öğretmenlerimizden Arife GENÇAY da proje kapsamında aldıkları eğitimleri katıldığı okulda uygulamalı olarak anlattı.

Eğitimler tüm katılımcıların oldukça dikkatini çekti, ayrıca katılımcılar proje yazma ile başlayıp devam eden proje yürütme süreciyle ilgili pekçok sorular yönelttiler. Öğretmenlerimiz yalnızca programları anlatmakla kalmayıp katılımcıların sorularına da ellerinden geldiğince açıklayıcı yanıtlar vererek bir sonraki Erasmus+ Projesi başvuruları için ışık tutmuşlardır. Eğitim sürecinde emeği geçen tüm öğretmenlerimize teşekkür ederiz.


bottom of page